Custom-kolonner-adwords-feature-image

Tilpassede kolonner i Adwords

 

 

Fantastisk ny mulighed for bedre overblik i Adwords interfacet

Det er nu muligt at opsætte Custom Columns eller tilpassede kolonner som det så fint er oversat til på dansk, inde i dit Adwords interface.

Dette betyder at du nu kan hive data fra segmenter ind som en selvstændige kolonner og dermed få data med det samme i stedet for at skulle vælge den gængse vej – som man kender det i dag.

Vi har lavet et eksempel for at illustrere konceptet og vise hvordan det med fordel kan integreres i dine Adwords.

 

Overblik over konverteringer

Har du fx forskellige mål, som du importerer fra Analytics og ville du gerne se data på de individueller konverteringer, så kan du finde dem ved at gå i Segmenter > Konverteringer > Konverteringsnavn

find-konverteringer-via segmenter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så ville den visning du står på blive inddelt, så du kan hvilke konverteringer, der har været.

Disse oplysninger kan du nu få som faste kolonner.

 

Vælger du rullemenuen “Kolonner”, kan du tilpasse dine egne kolonner.

I dette tilfælde har vi 3 mål fra Analytics: Kontaktformular, Reservation og Forespørgsel

Custom-kolonner-adwords

 

Efter vi har oprettet de 3 mål hver især, kan vi nu i interfacet se de oprettede kolonner.

Tilpassede-kolonner i Adwords-interface

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det giver dig nemt og hurtigt, et bedre overblik over de forskellige konverteringer.

 

Andre ideer:

  • Du kan også splitte Adwords Salg og Tilmeldinger til nyhedsbreve op i hver sin kolonne
  • Du kunne splitte op i trafikkilder, så du kan se hvad du betaler for desktop klik og mobil klik

 

God arbejdslyst

0 kommentarer

Giv os en kommentar

Ønsker du at deltage i diskussionen?
Du er velkommen til at bidrage!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *