Pressemeddelelse:

Københavnsk webbureau vinder besøg hos Google

Webbureauet Webjuice har vundet årets Google Partner konkurrence, som udløser en førstepræmie til Googles hovedkvarter GooglePlex i Mountain View, San Francisco. De to Webjuice-stiftere Jacob Kildebogaard og Søren Riisager ser frem til at netværke med 500 andre deltagere fra de bedste bureauer i verden. PartnerBadge-Horizontal

Google har i 2015 kørt konkurrencer i deres partner program “Google Partners”. Webjuice er partner, og deltog i konkurrencen om at skabe mest AdWords vækst hos vores nye kunder.

Webjuice opnåede en rangering som nr. et af alle bureauer i Danmark, og skal som et ud af syv bureauer i Norden deltage på Googles All-stars tur, der inkluderer 500 deltagere fra de bedste bureauer i verden.

– Vi er selvfølgelig meget glade for at vinde. At besøge GooglePlex for en online marketer er som at besøge mekka for en muslim – et must i løbet af livet. Jeg har været på Googles kontor i København, Singapore og Dublin og glæder mig til at se hovedkontoret, hvor alt er større og mere Googlesk. Samtidig håber jeg, at vi får nogle spændende input om de ting Google arbejder på, så der også er en faglig inspirerende vinkel, siger Jacob Kildebogaard, medstifter af Webjuice.

Det er gået relativt stærkt for ham og partneren Søren Riisager, der siden 2011 har hjulpet virksomheder med at optimere deres indsats inden for online marketing – spidskompetencerne er Google AdWords, SEO, Google Analytics. Webjuice holder til huse på Nørrebro, hvor de siden 2013 har været en del af Direct Gruppen. De er i dag ni medarbejdere og efter samtlige år med positive regnskaber, har de netop omdannet virksomheden fra et anpartsselskab til et AS.