webadressesporing_Adwords

Webadressesporing i Adwords

 

Google lancerer opgraderede webadresser

Google begynder at sende mails ud til deres kunder om forbedret administration af webadresser.

Bruger du Adwords “helt almindeligt” skal du ikke foretage dig noget – her vil Google automatisk 1 juli 2015 opdatere din “Destinations URL” til en “Final URL” eller “Endelig URL / Webadresse” som de har oversat det til.

For fremtiden kan du ligeså vende dig til at bruge “Endelig webadresse” som den side du sender kunderne ind på – det som vi idag kalder “Destinations URL / Webadresse”

 

Avanceret tracking af annoncer

Bruger du ekstra parametre i tracking af dine annoncer, har det været sådan tidligere, at hver gang du ændrede i disse parametre, så opfattede Google det som en ændring af annoncen. Det betyder at den sendte annoncen til review og nulstillede data.

Med de nye tiltag kan man nu ændre i de parametre uden at annoncen nulstilles.

Du kan læse mere om “Upgraded URL’s” på engelsk her: https://support.google.com/adwords/answer/6049217

Og på dansk her: http://adwords-da.blogspot.ie/2015/02/webadressesporing-er-hurtigere-og.html

0 kommentarer

Giv os en kommentar

Ønsker du at deltage i diskussionen?
Du er velkommen til at bidrage!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *